Promenad i solskenet.





















När jag vaknade i morse var det så fint väder ute att jag bestämde mig för att ta en promenad här uppe i noret.
Det var ruggigt kallt men det kompenserades med det vackra vädret och all snö.

Tänk att det är 1 vecka
kvar till jul och all julmat..mm
Ända sedan i somras har jag längtat efter julskinka och allt annat gott och även snön. Jag har nog aldrig mitt i sommaren längtat efter vintern så mycket som jag gjort i år. Måste bero på graviditeten alltihop. Snön har nu äntligen kommit och det står inte på förrän jag får julmat också. tjohoo! :D



promenad
ute på promenad




Kommentarer
Postat av: Maja Baja

Hej hej :)Hur står det till med den blivande mamman?

Hoppas allt är bra med er och lilla "plupp" :)Har tänkt mycket på er senaste tiden.. och jag håller tummarna för att det löser sig med föräldrapenningen!!

Jag sitter hemma i min ensamhet med ett glas vin och läser lite bloggar och njuter! Men jag inser också hur mycket jag faktiskt saknar dig och alla andra! Men nu kommer jag snart hem :) hoppas ni vill träffa mig :) sköt om dig! Kramar

2009-12-19 @ 01:22:05
Postat av: nina

Hej! Det var inte igår man såg dig. Allt bra? Läste att du ska bli mamma, gud va roligt, grattis! :)

2009-12-19 @ 13:46:50
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0