Lugn dag hemma!

Idag har varit ännu en grå och trist dag så har knappt varit utanför dörren förutom när jag var iväg för att handla.
Annars så har jag faktiskt varit duktig och bakat bröd och 2 banankakor, blev riktigt gott.

Var hem till mamma igår och hittade lite gamla kort som jag satte in i ett album nu ikväll, borde gjort för länge sen men bättre sent än aldrig. Alltid lika kul att se på gamla bilder, många minnen som väcks till liv. :)

I morgon kommer vårat nya kök hem till oss och efter det ska jag till barnmorskan.
Nu är det dags att gå och lägga sig så jag kommer upp i tid i morgon men det verkar inte den lille vilja känner jag, har varit lugnt hela dagen men nu sparkar den för fullt. :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Helene

Ohh grattis till den lille, va spännande! :) Hoppas allt e bra med dig :) Kramar //Helene

2009-12-08 @ 01:44:45
URL: http://helenesarnblad.blogg.se/
Postat av: Mäjt

Nu har jag hittat hit oxå :) Är hemma o pluggar den här veckan, hör av dig om du vill fika eller nåt! :)

2009-12-08 @ 14:01:02
Postat av: Hanna

hoppas allt är bra med dig och bebis!

2009-12-09 @ 21:59:30
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/
Postat av: Maja Baja

hej vännen! Det var länge sen nu. Hoppas allt är bra med er allihopa?! Jag kommer hem över jul, och vill gärna träffas :) Så jag hoppas att ni har lite tid över :p Jag slår en pling! kramar

2009-12-10 @ 22:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0