Se det snöar..


Äntligen har det kommit lite snö, är så härligt. :) Nu börjar man få jul känslan tillbaka, hoppas bara den ligger kvar till julafton i alla fall.

Idag har jag ägnat halva dagen åt att försöka komma fram till hur jag ska göra för att få föräldrapenning här i sverige. Det är så otroligt struligt med allt. Enklaste hade varit om jag får ett jobb här men den chansen är ju en på miljonen känns det som.
Det börjar dessutom bli ont om tid nu och jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Någon som har något bra förslag?

Förutom det så har jag tagit en lång promenad här uti byn medans jag lyssnat på flickan som lekte med elden, har precis börjat komma in i den och den verkar vara bra. När jag sedan kom hem igen så skottade jag av gården. Det har kommit en hel del idag, säkert närmare 1 dm.
Blir så otroligt sugen på att ta en tur på skotern, finns det något roligare?
troligen inte..



Nej, Nu är det dags att sussa.
goodnight


Kommentarer
Postat av: Rebecca

snö :) <3

2009-12-15 @ 01:36:09
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Hoppas de ordnar sig med föräldrapenning!!



FÖr övrigt lottar jag ut lite hudvårdskit, om de kanske skulle vara en bra julklapp eller så:):)

2009-12-15 @ 01:37:26
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0