1:a Advent

Så var det 1:a advent igår och dags att julpynta. upp med stjärnorna, fram med tomtar och stakar. Fick också lov att köpa ett strykjärn och strykbräda igår så jag kunde stryka gardinerna innan jag hängde upp dom. så det höll jag på med hela kvällen igår. Nu börjar det äntligen bli lite hemtrevligt här hemma.

Lovade älsklingen att lägga upp lite kort eftersom han inte hann stanna och se hur det blev.




Här ser du/ni litegrann hur det blev iaf. hoppas du är nöjd. :)

Ska se om jag kan ut och få tag i lite tallris eller liknande imorgon som jag kan ha till min adventljusstake, tror jag kan bli fint.

Fast innan det ska jag luncha med hanna och sen ska hon klippa mig. så det är bäst ni passar er på vägen imorn när jag kommer med evo:n. hahaha.

Nu är det dags för grannfejden på 3:an. Ett par som stör sig på en hund som skäller, hon har t.o.m skrivit ner vilka tider hunden skäller vilket var i ca en halvtimme om dagen. haha.

Ha det bra.:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt gardinerna m tomtarna på ? fina

2009-12-03 @ 08:34:31
Postat av: Anonym

har köpt gardinerna på tygstugan i mora :)

2009-12-14 @ 22:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0