Måla, måla...

Idag har jag målat listerna i sovrummet och fönstret en andra gång. listerna ska målas 2 gånger till och fönstret en en tredje gång sen är det dags att tapetsera. :)

Jag hade tänkt mig att det skulle vara roligt att måla men jag tröttnade ganske fort på det. Speciellt efter att ha målat vardagsrums taket hela 4 gånger, med pensel dessutom, så blir man ganska förstörd i hela kroppen.
var ju meningen att vi bara skulle betsa taket men förstod inte riktigt hur man skulle göra förrän det var försent så det var bara att måla över allt med heltäckande vit färg. Och det ångrar jag inte för det blev otroligt fint så här. Helt otroligt vad lite
färg kan göra :D
Men resten av taken blir vit betsade nu när vi vet hur man ska göra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0