Vaccinering och shopping..

Hade tid för vaccinering i morse. Äntligen så hade jag bestämt mig för att gå dit. Det har varit otroligt svårt att bestämma mig för hur jag ska göra. Vill ju såklart inte få ett sjukt barn men om jag nu skulle få influensan så kan det gå riktigt illa också. Eftersom barnet är så pass stort så får lungorna mindre plats vilket gör det såklart svårare för mig att andas. Nu har barnet utvecklat det mesta så jag tror inte det ska vara någon större fara. Det är ju så pass liten dos med kvicksilver och läkarna säger att det inte ska vara farligt för barnet så jag får helt enkelt hoppas på att dom har rätt.
Efter att jag tagit sprutan så kände jag ingenting men under eftermiddagen började värken komma och sen har det bara blivit värre och nu kan jag knappt röra armen längre. Kan klara av den här smärtan bara jag slipper bli sjuk och få några värre symptom.


Nu till något helt annat. Följde med Janet och Ludvig till Borlänge igår och shoppade lite, eller ganska så mycket blev det faktiskt. va till rusta, kupolen, biltema, barnenshus och sist rusta i Falun också, eftersom Janet var på jakt efter sin gran och till slut så fann vi den. haha :)
Hade en riktigt välfylld bil hem efter den dagen och kul var det. :)


På lördag bär det av till Ikea i Västerås och ska köpa kök och lite annat nödvändigt. Dom firar 25 år så det kommer vara vääldigt mycket folk där. jobbigt, men får försöka stå ut. Måste passa på när det var så bra erbjudande på köket. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0