lite uppdatering..

Jag är inte så duktig att skriva här. Trodde det skulle bli en massa skrivande nu när jag är hemma och är mamma ledig men jag har inte så mycket tid över som jag kanske trott. Eller så har jag inte haft nån större lust bara. Det går åt mycket tid till Lovisa fast hon sover ganska mycket men då passar jag på att göra allt annat som lär göras här hemma eller är ute och går t.ex. Det blir en promenad nästan varje dag, när det är fint väder. Lovisa sover så bra ute i vagnen.
Hon har blivit så stor nu, 9 veckor idag. växer alldeles för fort tycker jag och rund är hon. Hennes vikt kurva går nästan rakt upp. Så himla go. :D
Undra vad jag har i tuttarna egentligen. ?! :)
Hon är himla glad nu för tiden. Så kul när man får kontakt med henne och hon lyser upp med ett stort leende.

mys..                    Första dagen ute på altan i solen :)



Nu ska jag gå och krypa ner bredvid lillskruttan.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Maja Baja

Åh äntligen :D Vad jag har väntat på att du ska skriva nåt mer :) hehe

vad stor hon blivit! så himla söt :)

2010-05-24 @ 18:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0