köksrenovering

Nu är det på gång med köksrenovering. Har planerat att det ska vara klart innan den 15:e då den lille ska komma. :)
Ser ganska lovande ut nu i alla fall, om allt går som det ska vill säga.
Grabbarna är i full gång med att isolera just nu medan jag sitter här. Har inte så mycket att komma med känns det som, med den här magen så jag gör nog bäst i att hålla mig undan. :)

Är inte många som tror på detta projekt att vi ska hinna med allt innan den 15:e,
har varit ganska tveksam jag med men vi får väl snart se. :)


På börjat nedrivning av kök.

Kommentarer
Postat av: Mäjt

Är BF 15:nde? WEEEE!! Spännande! Det är ju så nära nu :D

2010-02-04 @ 20:48:22
URL: http://majteline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0