slemproppen har gått!!

Snart är det verkligen dags. Slemproppen gick i morse, blev lite orolig över vad det kunde vara först men fick det bekräftat senare av mamma att det troligen var den. Känns helt ofattbart att jag ska bli mamma. Jag har haft det lilla pyret i magen i snart 9 månader som sparkat och rullat runt där inne ändå så är det svårt att förstå. Innan kändes 9 månader som en evighet men den här tiden har gått så otroligt fort.
Börjar bli riktigt nervös nu också men kul ska det bli att äntligen få se vad det är för någon där inne. :D

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och bara vila. har haft fullt upp dem senaste veckorna med köksbygge, eller min kära karl har byggt, jag har väl försökt hjälpa till så mycket som möjligt blir så otroligt trött på en gång bara.
Nu är det mesta klart i alla fall.


Förresten glad alla hjärtans dag till er alla. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0