Världens sötaste tjej, Lovisa!!

Som de flesta känner till så har vi fått en underbart fin tjej som heter Lovisa. Hon är idag redan 13 dagar. Jag har tänkt skriva här tidigare men har haft fullt upp, dagarna bara springer förbi när man har en sån här liten hos sig. Fast det ända hon gör är att sova, äta och skita. haha. Man märker redan hur hon börjar utvecklas. Som sagt hon sover nästan hela dagarna men hon börjar vara vaken mer och mer och utforska omgivningen även följa med blicken lite grann. Hon är så snäll och duktig. :D

Lovisa:
15 Februari, 09:56
3136g och 47 cm.


2 dagar                                                        4 dagar, efter första natten hemma.


Det känns helt otroligt att hon varit i min mage och nu är här.

Förlossningen eller kejsarsnittet gick inte riktigt som planerat, det var det värsta jag varit med om. (Men ändå det bästa skulle väl dom flesta säga.) Det kan tyvärr inte jag hålla med om. Men det kan jag berätta om en annan gång.

Men det var såklart en helt Underbar känsla att se henne för första gången, älskade Lovisa :)

Nu är det matdags. :)

Kommentarer
Postat av: Maja Baja

Äntligen kom bloggen igång igen :)

Har varit inne nästan varje dag och checkat om du skrivit något nytt :)

Hoppas allt är bra med er alla tre?

Har ni något planerat på lördag förmiddag?

Vi kommer ju som sagt hem till helgen!

Har besiktning på bilen kl 10 på lördag. Tänkte att vi kan ta en sväng till er efter det om ni inte har nåt speciellt för er! Puss & Kram

2010-03-01 @ 22:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0