Full rulle.. :)

Har haft ganska fullt upp denna vecka. Måndagen så befann vi oss på falu lasarett halva dagen. På tisdagen var jag till Falun igen fast till tandläkaren denna gång. Nu är mina tänder äntligen klara efter 5 års besökande hos tandläkaren så nu ser dom bra ut igen, om inte ännu bättre t.o.m, var så länge sen att jag knappt minns hur mina riktiga såg ut. Jag hoppas verkligen dom håller sig så här nu.

På onsdagen var jag först till mvc och sedan på föräldragrupp, det var sista gången så nu är det avklarat också.
Igår ringde mamma och väckte mig så for jag ner på stan och käkade lunch och sedan ut för att leta gardiner till mig. Varför ska det vara så svårt att hitta några fina och som ska passa till vardagsrummet. Dessutom så är ju alla ruskigt dyra. Hittade ett par i i alla fall som jag ska få i present hoppas bara dom blir bra.
Köks gardiner har jag hittat, otroligt fina och sjukt dyra men det är dom nog värda, drygt att jag har 3 fönster i köket bara. ;)

I dag så var jag uppe innan klockan 8, de ni :p Lill*n väckte mig sen kunde jag inte somna om som vanligt och magen började kurra så det var lika bra att kliva upp.
Så idag har jag tagit mig i kragen och satt in mina väldigt gamla kort i ett album som jag skulle gjort för många år sen. Eller ja, nästan alla iaf, när jag hade ca 20 kort kvar så tog såklart limmet slut, typiskt. Det förvånar mig ju inte om det dröjer lika lång tid till innan dom sätts in. Sedan så gick jag en promenad här i byn. Kallt var det men skönt att få lite frisk luft. Skottade även upp gången men resten fick ligga kvar. Lämnar det till dig Björn ;)
Pappa och lillebror var hit på en fika och fyllde dessutom upp frysen med mat, tack tack! :)
Nu har jag äntligen precis satt mig efter att ha bakat, blev både sockerkaka och 2 olika sorters muffins, för på söndag blir det lite kalajs. :)

Nej, nu ska jag ta och lägga mig i soffan, tycker jag förtjänar efter att ha hållt igång hela dagen.
Imorgon kommer äntligen Älskling hem och blir kvar, inge mera Norge. :)

Några bilder från tidigare i vinter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0