Mitt 2009


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Massor. köpt hus, bott i oslo, promenerat i nordmarka, målat tak, tillverkat barn..och mycket annat.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte om jag hade några men har slutat dricka och röka iaf. :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Johan&olivia

4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5. Vilka länder besökte du?
Norge

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Inte vad jag kan komma på. Jag vet redan att det bästa kommer hända mig 2010.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
9 Juli då jag fick reda på att jag var gravid

8. Vad var din största framgång 2009?
Min familj..

9. Största misstaget?
hmm.. Resan till Västerås (P.B.M) hade jag kunnat skippa. Fast jag hade otroligt roligt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, men inget allvarligt eller mer än vanligt.

11. Bästa köpet?
Bilen, huset och allt därtill.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Huset, lillen och bränsle.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Björn och våran bebis. :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Volbeats sånger

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
slösat och slappat.

18. Hur tillbringar du julen?
Först i Siljansnäs med Björns familj och sedan hemma hos min moster.
Med massa julmat, klappar och trevligt sällskap.

19. Blev du kär i år?
Ja, det blev jag och är tokkär fortfarande :)

20. Favoritprogram på TV?
House

21. Bästa boken du läste i år?
Dom 2 böcker jag läst handlade om barn och graviditet, minns inte vad dom heter.

22. Största musikaliska upptäckten?
Vet ej.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar är det jag minns. Är ju nästan ett år sen.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Mycket jag önskat mig.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var i min dåvarande lägenhet i Jessheim med vänner och käkade god mat och tårta. Gick sedan på krogen och härjade.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En lång resa hade inte varit fel.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Ganska vanlig till stor i slutet av året. ;)

29. Vad fick dig att må bra?
Björn mest av allt.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen.

31. Vem saknade du?
familj och vänner hemma i Sverige.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Många på det gamla jobbet.

Kommentarer
Postat av: Mäjt

Haha du är så gullig gumman :) Och rolig hihi ^^

Nu tycker jag att bebben ska ta och komma ut snart!

2010-01-09 @ 18:04:12
URL: http://majteline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0