Sega norskar!!

Efter att ha skickat in alla papper om föräldrapenning ett antal gånger till Norge och många telefonsamtal så börjar man bli ganska less. Utan inkomst i 4 månader har vi äntligen fått klartecken att det har gått igenom. Förstår inte vad det är som ska ta sån tid. I och för sig så är norskarna inte kända för att vara snabba men 4 månader är Nog lång tid. Det var en stor lättnad att få höra att det gått igenom och pengarna är på väg in på kontot nu i alla fall.

Dessutom så har Björn fått jobb också vilket är jätte kul. Tyvärr så är det i Stockholm så jag och Lovisa får vara hemma själva under veckorna, det är lite tråkigt men det är bara en kort tid framöver så det ska nog gå bra.

Från att ingen av oss haft inkomst dom senaste 4 månaderna till att vi båda nu har det så ska vi allt införskaffa oss ute möbler till altanen och en grill såklart för det har vi ingen, för det ska grillas massor i sommar. :)

Borde även skaffa en oss en våg. har vägt mig varje gång vi varit på bvc med skruttan. Det var 2 veckor sist jag vägde mig och då hade jag gått ner 12,5 kg alltså har jag 2,5 kg kvar. Är lite nyfiken på hur jag ligger till nu men ska inte dit förren nästa vecka. Tro om jag kan bli av med dom sista kilona tills dess. blir promenad nästan varje dag nu så helt omöjligt är det inte. :)
Nu ropar Lovisa på maten, bäst jag går dit och ger henne lite innan hon blir förbannad.

Kommentarer
Postat av: Maja Baja

Jag är verkligen jätteglad för eran skull att det löste sig med pengar :)

Vi kommer och grillar snart! KRam

2010-05-24 @ 18:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0